Sluipmoordenaar

Sluipmoordenaar není z našeho světa. Je to nájemný vrah, kterého je třeba povolat z astrálního moře vzácným rituálem, při němž je obětováno tolik lidí, aby to vydalo v úrovních na dvojnásobek úrovně zamýšleného cíle, jenž je určen pomocí vzorku krve, vlasů, nehtů nebo velmi starého osobního předmětu. Černokněžníci tradičně obětují dva tucty sedláků.

Sluipmoordenaar ve skutečnosti není jedna osoba, ale šest šedých humanoidů, kteří jsou v dokonalé fyzické kondici a od lidí se liší jen poloprůsvitnou kůží, černýma očima, absencí vlasů či chlupů a velmi ostrými zuby. Osobu, která je vyvolala už nekontaktují, platba v duších i výběr cíle proběhly při rituálu. Všech šest Sluipmoordenaar má společné vědomí a dokáží svou oběť vystopovat na neomezenou vzdálenost. Neútočí ovšem najednou. Vždy jde jen jeden, zatímco ostatní se zakuklí v nejbližší vlhké jeskyni nebo sklepě.

Pokaždé, když některý z nich selže a zemře, tak se ostatní vyvinou, tak aby byli proti danému druhu boje či nebezpečí lépe připraveni, a vyšlou dalšího. Jinými slovy, když prvního upálíte, tak ten další bude mít nehořlavou kůži. Toho utopíte a další bude mít žábry a nehořlavost. Tak ho rozsekáte mečem, a třetí bude nehořlavý, schopný dýchat vodu a od loktů dál bude mít místo rukou dlouhé černé čepele (a vícenásobné útoky). Naženete ho tedy do údolí a ukamenujete. Další bude krom všeho předchozího vybaven i párem blanitých křídel nebo skákavých raptořích nohou. A tak dále, dokud nezemřete nebo dokud jich nezabijete všech šest.

Sluipmoordenaar

Úroveň: 4
Obrana: 11
Útoky: zuby (1d6)
Specialita: přijde ještě pětkrát, vždy silnější než předtím (viz výše), možno zvyšovat i životaschopnost. Záchranný hod: 13

Žádné komentáře:

Okomentovat