Náhodná setkání ve městě
Narozdíl od tabulky lektvarů jsou tyto setkání neopakovatelné. Když vám nějaké padne, škrtněte ho, do příští hry si vymyslete jiné a rovnou se o něj podělte v komentářích ;-)
Ve dne (d20)
- Svůdná hadí žena se jedné z postav zahledí do očí, udělá se svým tělem něco velmi nepravděpodobného, gestem ji přizve blíž a šeptem jí nabídne noc ve svém pokoji ( 1-ráno po postavě chce její pasák 20 zlaťáků, 2-v noci přijde její násilnický milenec, 3-otráví postavu, aby ji mohla vydírat s protilékem 4-v noci postavu okrade a vytratí se 5-v nejlepším se promění v chapadlovitého netvora 6-kartářka jí předpověděla, že s danou postavou najde pravou lásku)
- Narazili jste na frontu vedoucí k velkému stanu. Do města přicestovalo kočující Obludárium. Uvaděčem je muž s tváří na obou stranách hlavy. Všechny ostatní bestie jsou podvod. A inzerovaný drak na konci není ani bazilišek, jak tvrdili ostatní ve frontě, ale jen nabarvený ještěr (odváží-li se některá z postav podívat údajnému baziliškovi do očí, zahlédne prosbu o záchranu; pokud ho osvobodí, získá věrného "oře")
- Po ulici prochází krásná dáma v drahých šatech. Pokud na ni budou postavy civět, tak k nim přistoupí její ochranka a upozorní je, že nemají, co očumovat šéfovu ženu (rozsypou jim zásoby, přetnou řemen u sedla, rozšlapou klobouk apod.)
- Herold lorda z nedalekého chudého panství vyhlašuje, že pán dá ruku své dcery vítězi šermířského turnaje, který se odehraje zde na náměstí za 7 dní.
- V ulicích panovník pořádá hostinu pro poddané. Všichni kdo jedli pečeni mají nevysvětlitelnou chuť jít pracovat do dolu. Očarování není příliš silné, ale na slabomyslné zabírá.
- Někdo lije z okna kýbl sraček. Záchranný hod na úhyb!
- Gnómský stánek nabízí k vylosování náhodné lektvary, jeden za 5 zl. (celkem jich mají už jen pět).
- Začal vás pronásledovat goblin v rozedraném oblečení, žlutými zuby a plísní ve vlasech.
- Vládce nařídil oslavu svátku smíru s Darrantionem. Příští tři dny musí všichni obyvatelé nosit na veřejnosti masky.
- Z kopce se řítí maringotka se zaseklou brzdou a míří přímo na tržiště!
- Městem prochází bard a zpívá o jedné z hráčských postav a ženě kapitána stráží. Nevinná zábava nebo po hráčích někdo jde?
- Kněz je přivolán k zombie incidentu na párty v jedné z bohatých vil. Narychlo se pokusí družinu najmout na vyčištění. Nechce ale riskovat nákazu a pokované dveře za družinou rychle zamkne.
- Ve městě do postavy vrazí utíkající muž, kterého pronásledují stráže. Pozdějí u sebe najde pečetní prsten jedné z nejbohatších rodin ve městě.
- Trpaslík tlačí kárku plnou okřídlených sošek a pořvává "Bůráme kostel, zoberte si chrliča zadarmo!"
- Zloději zahnaní strážemi do rohu drží rukojmí a situace se pomalu vyostřuje. Družinový zloděj pozná mezi lapky známého Mrhloka, který údajně vlastní část mapy pokladu.
- Hráčská postava jako by z oka vypadla soše zdejšího hrdiny. Nedalo by se to využít?
- Výbuch otřásl náměstím. Gobliní sebevražední teroristi!
- K družině se připojí stříbrná kočka a všude s nimi chodí. Pokud se s ní spřátelí a nakrmí ji, tak se v nouzi může změnit na stříbrného pantera a pomoci jim. Patří k čaroději, který se chce dozvědět, co jsou zač.
- V davu zahlédneš sám sebe! Chvíli si překvapeně hledíte do očí, pak se tvůj dvojník odtrhne a začne utíkat (1 - doppelganger, 2-ty z jiného času, 3-zatajené dvojče, 4-čarodějná iluze)
- Vývěska s nabídkami pro lovce odměn (1-někdo z družiny, 2-někdo koho družina zná, 3-zlaťák za hlavu goblina, 4-vrah, 5-bestie z kanálu, 6-zbojník, 7-čaroděj, 8-creepy dítě)
V noci (d10)
- Stráže vás varují, že v této čtvrti je zákaz vycházení. Mizí tu lidi a zůstávají po nich vysušené mrtvoly, které za noc zestárly o desetiletí
- Vyvolávač láká všechny pány na drobné exotické elfky do vyhlášeného nevěstince. Banda hrdlořezů přestane kopat do žebráka a se siláckými řečmi se tam vydává.
- Z obou stran se k vám přibližují hladoví psi s pěnou u huby.
- Slizký žebrák masturbujíc nakukuje do úzké uličky odkud se ozývá ženský křik. Žena tam na zemi ve špíně rodí (dítě je 1 půlelf 2-3 člověk 4 šlechtický bastard 5 chapadlovitá stvůra 6 démon, který se sám prokouše ven)
- Nahá dívka jen v potrhaném plášti a se strachem v očích proběhne přes ulici do dvora. Ve dvoře na zachránce čeká připravená skupina zlodějů. (dívka je 1-3 šéf bandy 4-6 nevinný otrok)
- Z ulice vpravo se ozývá praskání a čvachtavé zvuky. Kdysodlak tam trhá na kusy starou paní a požírá její maso. Při prvním zranění se promění v malého chlapce, který netuší, co se s ním stalo, kde je, a proč je pokrytý krví.
- Z kočáru vystupuje dívka a loučí se s milencem. Jedna z postav v něm pozná zbohatlíka Bjakera přiženěného k místní bohaté rodině.
- Několik vandalů háže kameny na dům starého pána. Jsou to místní chuligání, ale jsou v právu. Děda jim nabízel otrávenou polívku a okradl je. Chlapci se bojí jeho jedů, ale chtějí si to s ním vyříkat.
- Obrovský a hrozivě vyhlížející ork táhne po ulici cukající se pytel (1-žena, 2-někdo na koho je vypsaná odměna, 3-děti zachráněné ze sirotčince, kde je prodávají na noc šlechticům, 4-magický učeň svázaný, aby nemohl čarovat)
- Na balkoně se objeví bledá dívka, rychle si převažuje zraněný krk a spěchá zpět. Všímavá postava by postřehla dvě malé bodné zranění. Je pod vlivem upíra. Rodiče nic netuší.
Žádné komentáře:
Okomentovat