Náhodná setkání ve městě

Narozdíl od tabulky lektvarů jsou tyto setkání neopakovatelné. Když vám nějaké padne, škrtněte ho, do příští hry si vymyslete jiné a rovnou se o něj podělte v komentářích ;-)

Ve dne (d20)

  1. Svůdná hadí žena se jedné z postav zahledí do očí, udělá se svým tělem něco velmi nepravděpodobného, gestem ji přizve blíž a šeptem jí nabídne noc ve svém pokoji ( 1-ráno po postavě chce její pasák 20 zlaťáků, 2-v noci přijde její násilnický milenec, 3-otráví postavu, aby ji mohla vydírat s protilékem 4-v noci postavu okrade a vytratí se 5-v nejlepším se promění v chapadlovitého netvora 6-kartářka jí předpověděla, že s danou postavou najde pravou lásku)
  2. Narazili jste na frontu vedoucí k velkému stanu. Do města přicestovalo kočující Obludárium. Uvaděčem je muž s tváří na obou stranách hlavy. Všechny ostatní bestie jsou podvod. A inzerovaný drak na konci není ani bazilišek, jak tvrdili ostatní ve frontě, ale jen nabarvený ještěr (odváží-li se některá z postav podívat údajnému baziliškovi do očí, zahlédne prosbu o záchranu; pokud ho osvobodí, získá věrného "oře")
  3. Po ulici prochází krásná dáma v drahých šatech. Pokud na ni budou postavy civět, tak k nim přistoupí její ochranka a upozorní je, že nemají, co očumovat šéfovu ženu (rozsypou jim zásoby, přetnou řemen u sedla, rozšlapou klobouk apod.)
  4. Herold lorda z nedalekého chudého panství vyhlašuje, že pán dá ruku své dcery vítězi šermířského turnaje, který se odehraje zde na náměstí za 7 dní.
  5. V ulicích panovník pořádá hostinu pro poddané. Všichni kdo jedli pečeni mají nevysvětlitelnou chuť jít pracovat do dolu. Očarování není příliš silné, ale na slabomyslné zabírá.
  6. Někdo lije z okna kýbl sraček. Záchranný hod na úhyb!
  7. Gnómský stánek nabízí k vylosování náhodné lektvary, jeden za 5 zl. (celkem jich mají už jen pět).
  8. Začal vás pronásledovat goblin v rozedraném oblečení, žlutými zuby a plísní ve vlasech.
  9. Vládce nařídil oslavu svátku smíru s Darrantionem. Příští tři dny musí všichni obyvatelé nosit na veřejnosti masky.
  10. Z kopce se řítí maringotka se zaseklou brzdou a míří přímo na tržiště!
  11. Městem prochází bard a zpívá o jedné z hráčských postav a ženě kapitána stráží. Nevinná zábava nebo po hráčích někdo jde?
  12. Kněz je přivolán k zombie incidentu na párty v jedné z bohatých vil. Narychlo se pokusí družinu najmout na vyčištění. Nechce ale riskovat nákazu a pokované dveře za družinou rychle zamkne.
  13. Ve městě do postavy vrazí utíkající muž, kterého pronásledují stráže. Pozdějí u sebe najde pečetní prsten jedné z nejbohatších rodin ve městě.
  14. Trpaslík tlačí kárku plnou okřídlených sošek a pořvává "Bůráme kostel, zoberte si chrliča zadarmo!"
  15. Zloději zahnaní strážemi do rohu drží rukojmí a situace se pomalu vyostřuje. Družinový zloděj pozná mezi lapky známého Mrhloka, který údajně vlastní část mapy pokladu.
  16. Hráčská postava jako by z oka vypadla soše zdejšího hrdiny. Nedalo by se to využít?
  17. Výbuch otřásl náměstím. Gobliní sebevražední teroristi!
  18. K družině se připojí stříbrná kočka a všude s nimi chodí. Pokud se s ní spřátelí a nakrmí ji, tak se v nouzi může změnit na stříbrného pantera a pomoci jim. Patří k čaroději, který se chce dozvědět, co jsou zač.
  19. V davu zahlédneš sám sebe! Chvíli si překvapeně hledíte do očí, pak se tvůj dvojník odtrhne a začne utíkat (1 - doppelganger, 2-ty z jiného času, 3-zatajené dvojče, 4-čarodějná iluze)
  20. Vývěska s nabídkami pro lovce odměn (1-někdo z družiny, 2-někdo koho družina zná, 3-zlaťák za hlavu goblina, 4-vrah, 5-bestie z kanálu, 6-zbojník, 7-čaroděj, 8-creepy dítě)

V noci (d10)

  1. Stráže vás varují, že v této čtvrti je zákaz vycházení. Mizí tu lidi a zůstávají po nich vysušené mrtvoly, které za noc zestárly o desetiletí
  2. Vyvolávač láká všechny pány na drobné exotické elfky do vyhlášeného nevěstince. Banda hrdlořezů přestane kopat do žebráka a se siláckými řečmi se tam vydává.
  3. Z obou stran se k vám přibližují hladoví psi s pěnou u huby.
  4. Slizký žebrák masturbujíc nakukuje do úzké uličky odkud se ozývá ženský křik. Žena tam na zemi ve špíně rodí (dítě je 1 půlelf 2-3 člověk 4 šlechtický bastard 5 chapadlovitá stvůra 6 démon, který se sám prokouše ven)
  5. Nahá dívka jen v potrhaném plášti a se strachem v očích proběhne přes ulici do dvora. Ve dvoře na zachránce čeká připravená skupina zlodějů. (dívka je 1-3 šéf bandy 4-6 nevinný otrok)
  6. Z ulice vpravo se ozývá praskání a čvachtavé zvuky. Kdysodlak tam trhá na kusy starou paní a požírá její maso. Při prvním zranění se promění v malého chlapce, který netuší, co se s ním stalo, kde je, a proč je pokrytý krví.
  7. Z kočáru vystupuje dívka a loučí se s milencem. Jedna z postav v něm pozná zbohatlíka Bjakera přiženěného k místní bohaté rodině.
  8. Několik vandalů háže kameny na dům starého pána. Jsou to místní chuligání, ale jsou v právu. Děda jim nabízel otrávenou polívku a okradl je. Chlapci se bojí jeho jedů, ale chtějí si to s ním vyříkat.
  9. Obrovský a hrozivě vyhlížející ork táhne po ulici cukající se pytel (1-žena, 2-někdo na koho je vypsaná odměna, 3-děti zachráněné ze sirotčince, kde je prodávají na noc šlechticům, 4-magický učeň svázaný, aby nemohl čarovat)
  10. Na balkoně se objeví bledá dívka, rychle si převažuje zraněný krk a spěchá zpět. Všímavá postava by postřehla dvě malé bodné zranění. Je pod vlivem upíra. Rodiče nic netuší.

1 komentář:

  1. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Výměna kdekoli Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat