Gnómské dědictví

Gnómové mají narozdíl od ostatních ras malinký bonus do startovního vybavení. Vynálezy mají samozřejmě řádný steampunkový vzhled a nebývají příliš spolehlivé. hoď k12
  1. Dalekohled Teleskopický a s velkým přiblížením, ale křehký.
  2. Hodinky Překvapivě funkční a spolehlivé kapesní hodiny s tajemným věnováním jako třeba "Vyrobeno v dvouvěžaté pevnosti, skutečném domově rodiny Sfarklinů"
  3. Pistole/bambitka k10 poškození, nabíjení jedno kolo, magický výbušný prach na 10 výstřelů (lze dokoupit u jiných gnómů). Při jedničce v hodu na útok selže a rozletí se do všech stran.
  4. Hrací skříňka s malou baletkou Během směny uspí ty, kdo se nevěnují fyzicky náročné činnosti a nehodí záchranný hod. 1 z 20ti šance, že z ní vyskáčou pérka, rozbije se a všechny vzbudí.
  5. Kompas Ukazuje na nejbližšího čaroděje. Při setkání s čarodějem na sedmé a vyšší úrovni se roztočí a praskne.
  6. Tlustý okulár s natahovacím zařízením Noční vize, trvání 1k6 hodin. Při každém použití hoď 1k4 a cifru si zapiš. Když padne nějaká číslice potřetí, tak je krystal uvnitř vybitý.
  7. Lano s kotvičkou Lano je tenké, lehké a pevné, dlouhé 20 metrů. Hák je odpojitelný a složený vypadá i funguje jako malá čajová konvice (true story).
  8. Hliněný klíč Vytvaruje se tak, aby zapadl do libovolného prvního zámku, který s ním odemkneš, ale už tak zůstane.
  9. Periskop Malinký, teleskopický periskop, kterým se dá nenápadně nahlížet třeba do oken nebo za roh. Maximální délka 1 metr.
  10. Bomba Stará dobrá cartoonová kulatá bomba s trčícím knotem. 3k6 zranění v okruhu deseti metrů, se záchranným hodem za půlku.
  11. 3x Oslepující granát Kulatá baňka se dvěma komorami, při smíšení směsí vybuchne v oslepující zář. 1k3 kol oslepení (-4 útok) pro všechny, kdo nehodily záchranný hod.
  12. 3x Lektvar

Žádné komentáře:

Okomentovat