Magie skřetího šamana (k12)

Konec přefluffovaných magických střel. Odteď nahazuji každému skřetímu šamanovi tři schopnosti z tohoto seznamu. Dvanáct je dost malý počet, aby se po čase začali opakovat a hráči se na ně mohli pokusit připravit.


1) Tma - Jedním dechem zfoukne všechny zdroje světla v doslechu. Goblini vidí v šeru jako ve dne a nijak je to neomezí.

2) Duch hněvu - Krvežíznivý duch posedne jednoho z goblinů, který pak bojuje s nadpřirozenou zuřivostí (tři útoky za kolo). Po smrti posedlého přeskakuje duch na dalšího nejbližšího goblina, dokud v dohledu žádní nezbydou, nebo jej šaman neodvolá.

3) Roj - Vyzvrací roj agresivního hmyzu, který se vrhne proti nepřátelům. Zasažení si musí vybrat mezi zoufalým útěkem a krytím se, nebo, pokud chtějí roj ignorovat, utržením lehkých zranění.

4) Výbuch - Jednomu z goblinů nakreslí do kůže ohnivou runu, která bude praskat a rozrůstat se, dokud nebude goblin vypadat jako žhavý uhlík. Prokletý skřet stráví své poslední momenty ve snaze přiblížit se k nepřátelům, aby nakonec vybuchl v agresivní explozi vroucí krve a žhavých kostí.

5) Iluze - Šaman vyvolá okřídleného démona z prachu, dýmu, mlhy či popela (podle toho, co je po ruce). Děsivý démon se tyčí nad bojištěm a nadechuje se k ohnivému dechu, místo kterého přijde jen mrak prachu schopný způsobit maximálně dočasné oslepení.

6) Šíp - Založí jedovatého hada jako šíp a vystřelí po nejnebezpečnějším a/nebo nejméně oděném nepříteli (viz Conan The Barbarian spoiler). Případně jej použije v boji zblízka, aby naplival jed nepříteli do tváře.


7) Spojení - Prokousne si tvář a plivne krev do úst jinému goblinovi, kterého pošle pryč z boje. Dokud utíkající goblin nezemře, je šaman nezranitelný.

8) Nemrtví - Kvílí nelidským křikem, který mohou slyšet i mrtví. Všichni padlí goblini mají 3z6ti šanci na dočasné navrácení do bitvy jako rozzuření a pomstychtiví umrlci.

9) Kazajka - Oživí jeden kožený předmět v dohledu; opasek, boty, ideálně celou koženou zbroj. Kůže se začne hýbat, zvhlne krví, vystřelí z ní žíly a šlachy a pokusí se uškrtit svého nositele.

10) Dělení - Rozkáže goblinovi, aby se rozdělil a on nemůže udělat nic jiného než uposlechnout; Padne v bolestech na kolena a roztrhne se v 1k4+1 menších, šílených a pokřivenencýh skřetů.

11) Krev - Se skřivenými prsty a upřeným pohledem proklíná jeden cíl v dohledu. Dokud není jeho soustředění jakkoli přerušeno, obět krvácí že všech otvorů na těle. Čím blíže nepřítel je, tím intenzivnější krvácení.

12) Metamorfóza - Začne se měnit v rychle se zvětšujícího lysého rypoše. Přeroste i dosplělého slona než se začně pomaličku zmenšovat a nakonec změní zpět v goblina.


2 komentáře:

  1. Prosím přidat ke kouzlům spellsave DC

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Počítám, že mluvíš o páté edici D&D? Skřetí šaman by měl nějaké to startovní; 8+prof+stat, takže třeba DC 12-13.

      Smazat