Tabulka výbušnin a jim podobných magických i nemagických předmětů
- Hořlavý olej má kolo dlouhou přípravu a uděluje 1k8 zranění (záchrana povolena; pokud na zranění padne 8, tak oběť hoří a háže se další kolo znovu)
 - Čínské ohnivé kopí zraní všechny v kuželu 4x2 metry za 1k10 (záchrana za půl)
 - Klasická černá bomba s knotem vybuchne za 2+1k3 kol a zraní za 2k8 (záchrana za půl)
 - Bílý skleněný orb velikosti dětské pěsti naplněný mléčnou tekutinou při rozbití vybuchne v oslnivou zář, která oslepí všechny zasažené na 1k4 kol (záchrana povolena)
 - Dřevěný panáček na klíč po natáhnutí začne pochodovat kupředu a na konci své cesty vybuchne v 2k6 zranění ohněm (záchrana za půl).
 - Mohutná rachejtle dostřelí do vzdálenosti sta metrů a vybuchne v 2k6 zranění ohněm (záchrana za půl)
 - Stříbrný orb se po rozbití rozlétne v tlakovou vlnu, která všechny zasažené lapí ve zpomaleném čase. Po dobu šesti kol se pohybují poloviční rychlostí. Hrají jen pokud hodí liché číslo na iniciativu.
 - Obsidiánový krystal při prasknutí ohne realitu a vytvoří hladovou díru "nikam". Všichni v okolí jsou 2k4 kol stahováni silou dospělého muže do středu, kde navždy zmizí.
 - Baculatá baňka při rozbití vypustí do okolí oranžový plyn, který všechny zasažené uspí (záchrana povolena)
 - Slepenec vzácných bylin po zapálení rychle vzplane a během kola vyprodukuje dostatek dýmu, aby zaplnil běžný hostinec.
 - Vykrmený taeringský brouk se při zásahu rozprskne v kyselinový déšť. Zranění za 1k10 (záchrana za půl, všichni zasažení ve zbroji -1 do obrany)
 - Ze slavnostní rachejtle vyskočí sedmero jiskrných tanečníků s rumba koulemi a 2k4 kol pochodují ve směru výstřelu při tanci "chick chicky boom".
 - Různě veliké balónky ze střívek a jiných orgánů naplněné nesmyvatelnou barvou. Malými se útočí jako vrhací zbraní, velké se rozprskávají všude kolem (záchrana povolena)
 - Do narůžovělého křišťálového orbu lze při meditaci vložit vzpomínku. Ta je pak při jeho roztříštění vložena do mysli všech přítomných.
 - Malá černá krychlička po rozbití neutralizuje všechnu magii v okolí. Permanentní kouzla, mocná zaklínadla nebo magické předměty jsou jen utlumeny nebo dočasně vyřazeny.
 - Soudek gnómskými alchymisty upraveného magického prachu při zapálení vybuchne silou 3k6 poškození (záchrana za půl)
 - Runová keramická nádoba v sobě dusí křik mučených duší lapený v samotném pekle. Při otevření křik unikne a všichni smrtelníci v doslechu propadnou šílené panice (záchrana povolena).
 - Brasská mince při rozbití vystřelí mohutný paprsek světla vysoko do nebes, viditelný i z okolních panství.
 - Nefunkční imitace některého z uvedených zařízení; navlhlé čínské kopí, bomba bez zápalné šnůry apod.
 - Zvon Hněvu po rozeznění přivolá oheň a meteorický déšť schopný zničit i knížecí město (je 1z6ti šance, že při pohromě nebude sám zničen)
 
Žádné komentáře:
Okomentovat