Krvavá vila je roztomilý minidungeon, co nám s postavami na první úrovni vystačil na víc jak polovinu sezení. Schválně neobsahuje žádná jména; vložte si ho do dobdrodružství kam bude třeba.
Zajímá mě zejména váš názor na formát zápisu. Je to zbytečně složité nebo to za přehlednost stojí? Alternativou by byl stručný odstaveček ke každé místnosti.
1.Hala
Zombie > Obtloustlý kuchař s rozseklou hlavou ozbrojený sekáčkem ihned útočí. Případný hluk boje vyprovokuje zombie z obrazárny (viz 6)
Mozaika na podlaze > Jezdci a lovečtí psi na honu
Sochy po stranách > Muž s knírem a v kyrysu a žena s dlouhými šaty
Stojan se zbraněmi > Štít, tři kopí, kuše, sekyra
2.Dílna
Ponk > Svěrák, pilník, hřebíky, kladivo, pila
Sudy, bedny, pytle > Olej, svíce, mouka, pivo, hadrová panenka s cylindrem
3.Pokoj služebnictva
Duch chlapce > Zrzek s rudou škrtící stopou kolem krku pláče, že zemřel dřív než si stihl sáhnout na ženskou
Postele > Jen slaměné matrace, pod polštářem hambatý obrázek
Skříňky > Osobní věci zrzka a kuchaře, levné oblečení, 12 stříbrňáků, 30 měďáků
4. Kuchyně
Duch kuchaře > Se sekáčkem v hlavě zmateně hledá svůj sekáček
Kamna > Keramická pec s přilehlou dřevěnou pracovní deskou zacákanou od krve
Velký a malý lavór
Regál > Zavařeniny, salámy, med, koření
Skříně > Čajový set, hrnce, pánev, cínové nádobí
5. Jídelna
Krb > Velký, kamenný, s roštem ke grilování
Dlouhý jídelní stůl > 8 židlí a vyšívaný lesklý ubrus s hustými třásněmi pokrytý bohatou hostinou nyní již shnilého masa a ovoce
Při pronesení hesla "Ubrousku, prostři se." se na něm zhmotní vydatná hostina. Kdokoli z ní pojí se bude následující noc náměsíčně snažit seslat Pekelné Volání.
6. Obrazárna
Tři zombie > Chlapec s lanem kolem krku, popálený herec, nahý lord s knírem a dýkou v zádech. Při hluku v hale do pěti kol rozrazí dveře a přidají se.
Schodiště do druhého patra
Obrazy > Malé obrazy krajin a šest velkých portrétů slavných postav z písní (cena 2k6 zlaťáků za jeden), za obrazem pod schody tajná cesta do sklepa
7. Společenská místnost
Duch holčičky > Její vlasy a šatičky vlají jako pod vodou. Brečí, protože nemůže najít pana Klobouka
Krb
Kulatý stůl se čtyřmi židlemi
Malý koberec před krbem
Stojan na sadu k vyšívání a stolička
8. Pokoj pro hosta
Duch herce > Se spálenou horní polovinou těla včetně tváře se marně snaží nacvičovat svou roli překrásného svůdce
Vysoké zrcadlo
Shořelý nábytek i okenice > Zbytky postele, nočního stolku, malé truhlice a rozbité lucerny
9. Koupelna
Vana > Plechová, naplněná neprůhlednou krémově mýdlovou vodou, zombie utopené holčičky zaútočí na prvního, kdo se k vaně předkloní
Nočník > Plechový, lesklý
Džbán > Keramický, krémový vonný olej
10. Dětský pokoj
Postýlka
Rozházené hračky
Komoda > Dětské oblečení, tříčlenná rodina z hadrových panenek a ta samá rodina z keramických sošek
Stoleček
11. Pokoj
Bar > 1 lahev vína, 2 láhve rumu, 3 láhve koňaku, tabák
Harfa
Otočná šachovnice s jedním křeslem
12. Ložnice
Duch pána domu > Nahý, zakrvácený a s majestátním knírem požaduje smrt své ženy, která mu při sexu bodla dýku do zad. Nemůže to kvůli manželskému slibu udělat sám
Paní domu > Vyhublá, dehydrovaná a špinavá žena prosí o záchranu. Při konfrontaci přiznává, že všechny zabila. Ale jen proto, že někdo byl posedlý démonem a nebylo jak zjistit kdo.
Postel > Luxusní povlečení slepené litry zaschlé krve
Skříň > Rozervané šaty, roztrhané dokumenty, rozlitý inkoust
Krb
Kožešina na podlaze
13. Šatník
Vysoké oválné zrcadlo
Šatní skříně po stranách > Kvalitní dámské i pánské šaty pro všechny příležitosti, jedna ze skříní má falešnou zadní stěnu a ukrývá dvě truhlice - 95 zlaťáků, 63 stříbrňáků, klenotnice s růženínovým náhrdelníkem a náušnicemi (cena cca 20 zlaťáků), Iskandarská bonboniéra v neotevřeném dárkovém balení, lektvary Charisma a Viagra.
Zásoba topného dřeva
Bedny a sudy > Další domácí zásoby
Bedny a sudy > Další domácí zásoby
Regály > Desítky lahví vína; za regály schovaný rituální kruh pro Pekelné Volání připravený k seslání i bez magického talentu, stačí kapka krve k aktivaci
Monstra
Zombie
V rozkladu jsou teprve dva týdny, takže se nestyďte popsat silný zápach, mrtvolné výrazy, nechutnou nekrózu a tučné červy
úroveň 2, obrana 11, nadlidská síla 1k8, záchrana 16
Duch
Se všemi zdejšími duchy lze komunikovat. Mají různé malicherné problémy, co je tu drží. Když jim pomůžete, rozplynou se a dojdou klidu. Když je rozzuříte, zaútočí. Při vyptávání si všichni vzpomenou na svého vraha - paní domu.
úroveň 2, obrana 10 (obyčejné zbraně zraňují za polovinu), chladný dotek 1k4 (oběť utrpí kumulativní -1 postih k útoku; zmizí jen při návštěvě kostela nebo při osvícení prvními ranními paprsky denního světla), Záchrana 16
Jednostránková verze k tisku
Jednostránková verze k tisku
Žádné komentáře:
Okomentovat