[Brožura] Smrt v Agnör

Přicházím s další brožurou. Tentokrát trochu experimentální. 

V plánu bylo mít na titulní straně mapu celého údolí a na zbývajících pěti sloupních vždy jednu konkrétni lokaci s mapkou i popisem.

Rychle se to ovšem zvrhlo a při psaní se mi první tři lokality propojili v jedno dobrodružství. Raději jsem přestal, aby to příliš nenabobtnalo, a doplnil pouze náhodná setkání, odkazující na jednotlivé lokace, a pro zajímavost i popis potenciálního záporáka.

Narozdíl od svých ostatních brožur vůbec nevím, jestli, a jak moc, je tahle praktická. Dejte vědět, zdali vám to přijde dobré a použitelné.

Hezkou zábavu :) 






4 komentáře:

  1. Za mě je praktická dost. Určitě ne méně, než ty předešlé. Líbí se mi to.

    OdpovědětVymazat
  2. Brožurka je skvělá jako vždy. Stejně jako u předchozích tvých modulů je minimalistická v míře, která mi perfektně vyhovuje. Podává silnou kostru, na které dokážu udělat komplet přípravu na několikahodinovou hru během cesty vlakem na session.

    Osobně zřejmě zapojím do rituálu Srdce Xaphanu jako důvod, proč během něj nemrtví v okolí povstávají a také proč nepřestanou poté, co je rituál přerušen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rovněž mám dotaz, jestli bys nemohl k brožurkám modulů dodat i samostatné mapky? Jsou totiž příjemné na pohled a velmi přehledné, ale nemůžu je v této formě dát do rukou hráčům nebo použít jako battlemap.

      Vymazat
    2. Ahoj, ke Slanze a tady k Agnör jsem doplnil odkazy na samostatné mapy.

      Vymazat