Vyšlo v 70. čísle Drakkaru. Zadání redakce bylo tabulka pirátů. Kdykoli tedy při hře někdo zařve: „Piráti na obzoru!“, hoďte 1k12. Případná nehodící se jména vyměňte za vlastní.
1) Černý rytíř
Sir Altair Marchogion, První rytíř, Princovrah
Sir Altair Marchogion, První rytíř, Princovrah
Kapitán, platonicky zamilován do princovy snoubenky, kdysi mladého tyrana zavraždil, aby zabránil znásilnění o svatební noci. Původně čestný rytíř je nyní královskou odměnou odsouzen k životu na moři. Posádka respektuje jeho bojové schopnosti, ale je vidět na první pohled, že nesdílí jeho rytířský kód.
2) Královna vlků
Camilla z Umbraccu, Bledý kanibal
Posádka sestává pouze z žen. Nikdy se nevrací na pevninu. Nikdy nevyhrožují, nikdy nevydírají. Hned taranují, kradou a vězní. Muže zkonzumují, ženy přijmou jako otrokyně, nejnižší v hierarchii jejich posádky. Krvácení způsobené zuby Camilliny prokleté šavle dokáží zastavit jen její sliny.
3) Karnival
Anna Bardem, Šermující poeta
Začínají každý přepad jako přidrzlé pasivně agresivní pozvání na mejdan. Sváží svoji loď s přepadenou a hodují. Vypijí všechno víno, snědí zásoby, něco málo pokradou a agresivně flirtují se vším, co se hýbe. A přestože z jejich návštěvy nikdy hrozba násilí plně nevymizí, na první pohled se opravdu chtějí hlavně bavit.
4) Poslední trůn
Marion Stellgard, první dáma Svobodných ostrovů
Majestátní galéra doprovázená třemi kogami. Státnický postoj, nehybné brokátové šaty a vševidoucí ptačí oči dělají z Lady Marion zneklidňujícího vyjednavače. Námořníci vyděšení setkáním s její flotilou často přistoupí na její nenásilné požadavky. Postupně tak ovlivňuje podobu obchodu ve zdejších mořích ve prospěch svůj a svých ostrovů.
5) Centurion
Lloyd Clayton, profesor automatiky z elbské univerzity
Jakkoli malicherný spor vědec s děkanem má, bylo mu to dost na to, aby vyměnil univerzitní zdroje za vlastní. Centurion je gigantická železná loď vybavená nejrůznějšími vynálezy; lodní harpuny, plamenomety, teleskopické plachtové konstrukce, magnetické šípolapy, raketové akcelerátory apod. Hlavním projektem ovšem stále zůstává automaton; mechanický človek.
6) Hrdlořezova pomsta
Starý Beacher, nejkrutější ze všech pirátů
Legendární loď duchů. Poloprůsvitná, doprovázená mrtvolnou aurou slabosti a úzkosti. Vynoří se z hlubin a prolne přepadenou lodí, včetně posednutí jednotlivých námořníku dávno mrtvými duchy. Oslavují nová těla karnálními požitky; jídlem, pitím, sexem, násilím, a když je to omrzí, zakončí své řádění sebevražedným nájezdem na Zintaru, přístavní město, ze kterého kdysi vypluli.
7) Krogalianský kolos
Ker’saka Rükka, nejrychlejší čepel na jih od Edsbynu
Elegantně tvarovaná, bronzem pobitá karavela, s permanentně skasanými plachtami. Namísto větru či vesel ji pohání krogalianský titán, oceánská bestie připevněná k lodi dvěma předními kotvami. Přestože je většina pirátských přepadů na strachu založená nenásilná transakce, Ker’saka vyžaduje z každé lodě jednu lidskou oběť pro svého titána.
Lord Graham Andarnon, samozvaný paladin
Mladý kapitán je extrémně efektivní námořník a válečník s dokonale alabastrovou pletí a havraními vlasy. Je pevně přesvědčen o božím právu čisté lidské rasy na vlastní kontinent. Neopustí palubu přepadené lodi, dokud nebudou všichni nelidští pasažéři sterilní, a dokud neulehne s nejkrásnější ženou na lodi. Nikdy nelže a neporuší svoje slovo.
9) Sultánův věštec
Kapitán neznámý
Fata morgana legendární pirátské lodi z dalekého jihu. Zjeví se jen na moment. Všichni, kteří na ni pohlédnou, budou následující noc snít o své smrti. Budoucnost je ovšem touto znalostí změněna a je jen na nich, jak s varováním naloží.
10) Líheň
Claata i Sökka, Matrona z Kaatu, sedmý prst krále pod horou
Kly a bodce trčí ze všech stran, zkamenělá kokatrice na přídi, kožené plachty, chaotické bubny a davy pomalovaných skřetů. Vedeni morbidně obézní matronou, goblini napadají lidské lodě rachejtlemi, katapultovanými berserky, horkovzdušnými balony z nafouknutých ryb, nespolehlivou časoprostorovou magií a nezřízeným nadšením pro chaos.
11) Diplomatico
Elric Faelorn, dítě staré krve (tzn. půlelf)
Jejich mohutná karaka garantuje přirozený respekt, a zatímco Elric, telepat, zdržuje nebo odvádí pozornost, jeho bratr Solfir, obdařený schopností teleportace, vykrádá podpalubí. Oba soutěží o přízeň Delyth, půlelfí krásky, telekinetika a prvního důstojníka. Oni jsou zloději s „dobrým“ srdcem, ona je psychopatický hrdlořez.
12) Sentinel
Mortimer Craven, korzár ve službách královny
Bitevní loď dlouho sloužila jen jako lovec pirátů a sabotér valintijsko-iskandarského obchodu, ale v posledních letech si lord Craven dovoluje příliš. Technicky sice nepřepadá, pouze rekvíruje ve jménu královny, ale i tak je postrachem pobřeží. S některými kapitány o jejich náklad hraje šachy nebo pořádá duely tréninkovými zbraněmi.
Žádné komentáře:
Okomentovat